woensdag 23 maart 2011

RSS feeds en IGoogle als startpagina

Het werken met RSS feeds uitgeprobeerd. Ik ben nu geabonneerd op een aantal websites, zodat de nieuwste berichten meteen onder mijn aandacht gebracht worden. Volgens mij moet ik dan wel naar het tabblad Reader op mijn zelf geinstalleerde IGoogle startpagina. Klopt dat, of zijn er snellere signaleringen die ik nog niet ontdekt heb?
Tip van een meelevende dorpsgenoot: via You Tube kun je veel ontdekken op een makkelijke manier; (bijna) alles wordt daar immers toegelicht/voorgedaan. Ik ga daar RSS-feeds als zoekopdracht intoetsen. Ben benieuwd!

Thea, ik heb nog geen voortgangsdocument in mijn Gmail ontvangen. Kun je mij daaraan helpen?
Nu houd ik via mijn Blog bij wat ik uitspook op het WWW.

1 opmerking:

  1. Wij zijn ook erg benieuwd wat Molleboon gaat uitspoken!

    Je IGoogle is een persoonlijke startpagina. Als je niet thuis op je eigen computer zoekt, kun je via de 'gewone' google start pagina kiezen voor 'meer' en dan voor reader. Maar dat wist je vast wel.

    Yntskje

    BeantwoordenVerwijderen