zondag 5 juni 2011

Google maps/Google earth en ik

Ding 17 vind ik erg leuk. Dankzij Google maps en Google earth op de smartphone konden we vorig jaar op vakantie van alles te weten komen over ons vakantie-adres en de wijde omgeving. En we gebruikten het op de heenreis om de juiste route naar de camping te vinden. Gisteren heb ik in Google maps bij mijn oude (letterlijk en figuurlijk) woonhuis -Hoptille 10 te Hilaard- een piepklein beetje tekst toegevoegd. Raar idee dat iedereen die Google maps gebruikt mijn toevoeging bij dit adres op de wereldbol voortaan kan lezen! Met deze internet-toepassingen word ik toch nog de (weliswaar virtuele) wereldreiziger die ik altijd wilde zijn.

1 opmerking:

  1. Kijk, kijk, weer een wens vervuld. Hier zit dus ws een tevreden mens te bloggen?!
    Enig idee of de bibliotheek ook iets kan met deze toepassing?
    Groeten,
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen